Tuesday, September 30, 2008

JLN TAR....

29hb 9...................

Tahun nie turn zaie x cuti ghaye..hukhukhuk..mmg r cedih..tp da tugas..kene redha la..(walaupun ghase mcm nk nangis je...mmg da nangis pu..hukhukhuk)





Jd ble da dekat2 ghaye nie..'zaie n the geng' pun g lah lepak2 kt JLN TAR..g kol 10mlm (abis kje ptg) sampai r 3pg..(giler r..esknye zaie dauble shift..mamai r ckt kje smalam..hehe)..cari baju ghaye sbnrny..tp x jumpe..last2 kt org duk ble kuih ghaye dll lg..shoping mmg best.. ;P cume ghamai ngat org..sesak nafs..tp klako pun de tgk glagat org ramai.. ;)












comei je tauke kedai nie jual baju mlayu cam 2..

Wednesday, September 24, 2008

EOD dauble shift...

hukhukhuk..ari nie dauble shif g..cedih!! mule2 jage 2-3..aneurysm pt..2hrly nimotop..lg satu ICP pt..ngan ortho skali..Ptg lak jage 5-5a..amik admission..SAH with aneurysm.. (sejak 2 menjak nie..zaie slalu tangkap pt..takut r..mlm esk TL...MCM PANAS JE..Ngan Dr Tee..hopefully xpanas..)

td kol 7 OT call suruh amik pt..turun ngan az..tp dok tunggu smpai kol 8 pt x kuor..cedih..buke puase pun kak liya (OT) bg air kotak..kongsi dgn azz..nk naik wad...Staff OT xbg..last2 kol 8.30 baru naik..smpai wad kene mrh ngan senior..sbb turun waktu berbuke..n mmg slh kt org pun xinform senior..hukhukhuk..sambil kemas pt sambil kene tego..hukhukhuk..air mate bergenang je..last2 nangis trus!! trus org masuk toilet!! da lame zaie x nangis kt wad!!agaknye zaie emosi sgt kot td..ye la dauble shift..berbuke entah ape2 je..pas 2 kene mrh..jam lak da dkt kol 9..uh..cedih je..abg..adik cedih!! Neuro ICU kembali bz..hukhukhuk...ni pun sedih je..akak2 senior anto msg..ckp jgn sedih!! die org td geram sbb aku baik sgt!!skema..da la dauble shift..erm..akak2 smue..zaie mintak maap..mak..akak cedih!!hukhukhuk..abg...

Wednesday, September 17, 2008

cucahnye..

:(
1.Disukai.......
*xlah best sgt prasaan ble de org suke kt kt...sbb kt xsuke kt die...
susah nk elak dr dia...10sion ble name dia naik kt phone........argh...zaie rase mcm nk tuko no phone je...tp..no nie ade byk knangan...hukhukhuk...

;)
2.Menyukai...
*ble kt suke org tu..tp xtau pe prasaan org 2 pun susah gak..uhukuhuk..
erm..bior le takdir yg tentukan..tp skang zaie rase zaie mule suke kat ****
agaknye la kot...(paham2 sndiri da le..)

('-')
3.Saling menyukai...
*he...knangan2 kt xkan zaie lupekan...sronok je rase ble dpt msg dr die...ble kluor ngan die..berdua dgn die..erm...miss u...u sntiase ade dlm fikiran i...tp..dlm ati i xde..Wokey...
sbb kt xmungkin bersame...sbb kt hanye "kekasih Separuh Mase"........hanye "kekasih Gelap"..

Wanita..& CinTa... ;)

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang(sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).
4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan ! tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!
18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.
20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pe! rtama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.
21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!
22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.
23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.
25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.
26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..
27. Senjata wanita adalah airmata!
28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.
29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…
30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa



Bercintalah Denganku
oleh: Melly Goeslaw
(khas utk........****)
Sesungguhnya aku katakan
Apa yang di fikirku
Mengapa aku sangat risau
Bila kau masih dengannya

Takkah kau rasakan sesuatu
Yang lain dari biasa
Janggalnya senyumku terpaksa
Karena tak inginkan ini
Mengertilah aku resah
Mungkinkah aku cemburu
Tolonglah tenangkan aku
Putuskan dia
bercintalah denganku

Mengertilah..aku resah
Mungkinkah aku cemburu
Tolonglah tenangkan aku
Putuskan dia
bercintalah denganku....

CiNtA??

Sbnrnye zaie pun x pasti ape 2 cinta...sbb rasenye zaie xjumpe pun cinta sejati (sesame manusia...Male vs Female ) zaie lg..kat mane lah ia agaknye kan...


Ramai yang tahu tentang cinta. Ramai yang tahu menyebut perkataan cinta. Ramai yang tahu bagaimana ingin meluahkan kata-kata cinta. Tetapi adakah anda tahu apa itu cinta yang sebenarnya?
Sifat CintaCinta itu suci, mahal dan tinggi tarafnya. Sifat cinta itu sempurna. Jika tidak, cinta akan cacat. Itulah cinta sebenar cinta.
Cinta Wujud Sejak DilahirkanRasa cinta sedia wujud di dalam jiwa manusia sejak manusia itu lahir ke dunia. Cuma manusia akan melalui tahap-tahap kelahiran cinta bermula dari cinta kepada belaian ibu, membawa kepada cinta kepadakekasih dan akhirnya setelah puas mencari cinta suci, maka akan cinta kepada Tuhan Wujudnya cinta itu tidak dapat dilihat tapi dapat dirasa dan cinta sebenar cinta itu suci murni serta putih bersih.
Cinta BersediaBila sampai masanya di setiap tahap-tahap cinta, maka Tuhan menjadikan manusia itu bersedia menerima cinta itu. Pada mulanya jiwa itu bersedia menerima cinta, lantas sedia pula untuk berkongsi rasa kewujudan dengan dikasihi. Sedia untuk mengikat setia serta saling memahami. Setia untuk dipertanggungjawapkan kerana cinta. Sedia untuk menyerah diri pada yang dicintai.
Cinta Itu IndahWalaupun kewujudan cinta tidak bisa dilihat, tetapi cinta itu indah dan cantik. Cantiknya itu tulin dan tidak ia bertopeng. Bukan saja ia cantik malah suci murni, bercahaya gemerlap dan putih bersih.
Cinta Itu Mengharap BalasanCinta antara manusia itu berkehendak kepada jodoh atau pasangan, dari diri yang punya persamaan, dari diri yang asalnya satu. Bila dapat yang dicari, bermakna cinta itu menganggap telah bertemu yang paling sesuai dan secocok dengan jiwanya, untuk bersatu kembali. Kehendak itu timbal balik sifatnya kerana manusia dalam bercinta tidak hanya menerima tapi juga menerima.
Cinta Itu MenaklukiSifat cinta itu ingin menguasai. Dia mahu yang dikasihinya itu hanya khusus untukdirinya. Dia tidak mahu ianya dikongsi dengan orang lain. Sifat ini menuntut hak untuk mencintai dan dicintai. Tapi, dalam pada ingin menakluki, ia juga ingin ditakluki sepenuhnya.
Cinta Itu MengetahuiPada asasnya sebenarnya cinta itu mengetahui. Orang yang bercinta tahu siapa yang patutdicintainya. Cinta tidak perlu bertanya. Manusia boleh jatuh cinta tanpa membaca ilmiah atau novel tentang cinta. Mereka tahu apa yang perlu dilakukan. Tapi, cinta cuma tahu bercinta. Ia tidak tahu akan peraturan cinta jika tiada diberikan panduan.
Cinta Itu HidupCinta adalah ibarat manusia, boleh berputik, lalu mekar serta boleh layu dan gugur. Cinta itu punya deria dan perasaan. Cinta mendengar cinta, berkata cinta, melihatcinta. Cinta ada segala-galanya. Sayang, benci, cemburu, gembira, sedih, tenang, tertekan, ketawa dan menangis. Cinta itu hidup sampai satu ketika ia akan menemui mati.Tapi ramai orang berharap agar cinta itu kekal selagi dia masih hidup dan tetap hidup walaupun telah mati.
Cinta Itu SuciSebagaimana yang banyak dikatakan orang, cinta itu suci. Sucinya cinta bukan bermakna ia tidak mengharap balasan. Cinta mengharap balasan cinta. Sucinya cinta bermakna ia tidak bernoda dan tidak pula berdosa Itulah sifat asal cinta, ia suci bagaikan anak yang baru lahir. Mereka yang kenal erti cinta akan cuba mengekalkan cinta itu sesuci mungkin. Mengekalkan cinta suci bermakna menjauhkan ia dari godaan nafsu yang tidak ada batasan. Kerana nafsulah cinta suci jadi bernoda dan berdosa.
Cinta Itu MempesonaCinta itu bukan saja indah, tapi mempersonakan. Ia bukan kerana cinta itu nakal sifatnya tapi kerana ia suci dan bersih. Ia adalah sebagaimana anda melihat pada anak kecil yang comel danbersih. Dia senyum pada anda dan merapati anda. Anda terpesona kerana bukan saja ianya comel, tapi kerana dia adalah insan yang tidak berdosa. Kerana sifat cinta yang mempersona ini selalunya manusia itu berbuat silap bila bercinta.
Apa saja yang dilakukan oleh kekasihnya…mempersonakannya dan nampak cantik serta betul walaupun itu adalah satu dosa dan akan menodai cinta itu sendiri. Itulah juga yang menyebabkan orang yang bercinta itu walaupun seorang yang bijaksana, akan menjadi bodoh kerana pesona cinta. Akal itu mampu dikalahkan oleh nafsu. Nafsu itu tidak bisa dikalahkan melainkan jika anda sentiasa ingat kepada Tuhan Maha Pencipta.
Apakah itu Bukti Cinta?Cinta perlukan bukti. Ramai orang percaya bahawa bukti cinta itu ialah mengorbankan atau menyerahkan apa saja yang kekasih anda mahu. Mereka percaya jika itu tidak berlaku, maka cinta itu tidak tinggi nilainya. Sebenarnya anggapan itu tidak tepat. Jika anda beri semua yang dia mahu,apakah yang tinggal pada anda? Benarkah dia cinta pada anda bila dia mahukan pengorbanan anda?
Cinta sejati tidak memusnahkan atau merosakkan diri kekasih yang dicintai. Malah ia menjaga agar kekasih tetap suci dan selamat sebagaimana sucinya cinta itu sendiri.

Tuesday, September 16, 2008

Reunion...........

SuNwAy PiRaMiD.....








hehehe..induksi baru je abis xsmp sebulan..tp da de reunion..hehehehe..mcm klako je..tp enjoy..best sgt!! ramai kengkawan yg datang...hilang smue 10sion ptg td..


-ZaIe yg CoMei- he3 ("0")
-Group induksi Bil 3/08 yg datang...-eh..Cik Pd x masuk dlm gambo...
Yong2 pun. :(
cume zaie rugi ckt..sbb g mkn bufe td..zaie xleh mkn byk sgt..senak perut..dispepsia..rugi2...misi hida untung sbb dia leh mkn byk skali arung...
he xpe..t rayenye..zaie nk mkn byk2.. ;)
-Namenye Ben @ Hafiz...-

;) Dia Ensem..tp zaie lg comei ak..hehe...(opss..jgn mrh ben..) ;P

STRESS!!!!!!!!

ee...geram seh!! nk tdo pun xleh!!e!! nape lah org 2 x phm2...zaie x suke!!!zaie x nk!!zaie da cube nk suke dia..tp x leh!!Apetah lg nk syg die!!xleh!!prasaan 2 x de utk die!!lg pun kt org xla rpt sgt..xde dee!!!susah sgt ke nk paham?? cinta x leh nk pakse!!!e!! lg pun xsemestinye kt suke seseorang 2..org 2 wajib bls prasaan kt..uwa!! 10sion siot!!!kate navvy..xkan 2 pun xphm..ee!!x kan nk gaduh bulan baik nie..ee!!blog............zaie bengang gler!!phone asyk bunyi..ble zaie xangkat..dok anto msg lak!!uwa!!!geramnye!!!!!sengal!!!rase nk mrh je..nk jerit je rasenye!!ergh!!!! (silap2 abis pahale puase org)

mimah kate org 'demand'..ee..zaie rase zaie x demand pun...cume mmg ati zaie x leh trime nk wt mcm mane..zaie x leh bygkan ble zaie bukak mate zaie nmpak die..uwa!!! walaupun atie zaie masih kt zaie..tp 90% je..yg 10% masih ade pada org lain (walaupun mustahil kt org akan bersame)....kalo zaie leh trime yg zaie xkan dpt org yg zaie suke..nape dia xleh trime..sedangkan bukanke lelaki lbh kuat!!lbh bijak mengawak emosi!!..org da x jwb phone..org da xbls msg..da lah..jgn la kaco!! stress!!

blog....

keje mlm........Birthday Dr Risya...

uh...abis kje mlm..ngantuk...kije mlm td x stress pun...
klako je td..mule 2 masuk kije Doktor Risya kate 16hb ari penting..upe2nye..ari nie birthday dia..hahaha....tp kt org x tau awl2..jd mlm td xdpt cr kek..Jd kt org pun wat lah kad utk die..pas 2 kt org blanje KFC...
Prof Dato' Sri Dr RIsya...(hehehe..)





-abis papan kenyataan jd mangse..-kalo Prof Vicky nampak abis kt org...-


-kek birthday khas utk m.o kt org..-



-Pos berbayar............-
- da 33thn..tp die still panggil kt org akak...10sion tul..-






mlm td x bz pun..tp..kol 6pg pt kak t detiorate..intubate n g scan..tp x stress pun..Dr Risyah cool je..relak je mase intubate pt..team2 kije mlm td pun saling membantu..siap leh gelak lg..walaupun kak t blk scan kol 7pg..ade org mlm yg stay n tolong kak t..

Yeh...cuti 4 ari..tp x blk jhr.. :( blk Klang je..uma mak cik..sbb nk wt kuih ghaye..hehehe..Nyam2..x sabo nk wat..pas 2 nk mkn Almond London..NYAM2..cedapnye!!(opss lupe lak pose..hehehehe) tp esk baru g uma acik..sbb ptg nie nk berbuke puase ngan dak2 induksi kt sunway piramid..he..nk pakai baju pe ek??kene pakai baju kurung eh?? ke leh pakai sluor ek??

Monday, September 15, 2008

Ya ALLAH..daku bersyukur.....

Ya ALLAH yang Maha Berkuasa..Maha Berkehendak..
Daku bersyukur di atas anugerahmu...


Ya ALLAH...xdpt zaie bayangkan kalo zaie hidup tanpa tangan... :( takut rasenye..minta di jauhi..

Sedih sgt2..sayu..ble tgk ade insan mnderita kehilangan tangan..sedang saat ni dia sedang berperang ngan nyawa..apabila dia sedar sepenuhnye nnti..dia dapati dia da x de tgn kanannye..Ya Allah..pe la agaknye perasaan dia ketika itu nanti..

Bergenang air mate ble zaie tgk insan yg pada asalnye smpurna..tetiba terlibat ngan kemalangan..n tangannye da...

Ya ALLAH...daku bersyukur dgn anugerahmu...Jgn lah kau ambil ia dari ku...

Sbg insan biase..kadang2 kite sering mengabaikan sesuatu ble ia ade di depan mate..tp..bl ia da x de..baru kt sedar bertapa berharganye ia... :(

3 Bdk ijo Neuro ICU...

Dak ijo pertame zanna...n zaie (dak ijo ke-3) hehehe....
Ngan Dak ijau ke-2..Hamimah....
Best sgt2 ble leh lepak same2 kt KFC..hehehe...smbl mkn mknn kegemaran zaie...x-meal (zingger burger)

Saturday, September 13, 2008

citer ari nie...



Ni le upe JKQ..cian die...Jap g da kene gune...sbb org nk g klang ngan 2 bdk baju hijau..hahaha...

termasuk zaie jd 3bdk hijo..hehehe (pizi yg bg name 2 kt kt org..)nk g klang..g uma acik zaie..nk berbuke n bersahur di sane..yeh2!! acik mesti msk byk..hehehe..nyam2..


tp..cian kt JKQ...cian gak kt zaie..de ke td mase amik JKQ kt produe..kuncinye die org xjmpe..die org mule2 suruh tnggu jap..da 2..lps 40min tnggu..ble tanye blk..akak 2 kate kunci dlm loker..n kunci loker 2 x de..tp hakikatnye..ble zaie tanye blk 10 min kmudian..dia kate kunci hilang..Ya Allah..nk marah sgt2..tp puase.. :( tahan je la... zaie2.. 2 lah td kat wad appy je sbb keje ngan team yg best..on call pun Dr Risyah..jd..ketawe je le pg td..tp ptg nie di produe mmg kesabaran zaie tercabar...emmm...redha zaie...


n..skang kt uma...mesin basuh rosak..xtau nape..so..kene la basuh baju..hukhukhuk..nk bwk g uma acik malu..he..memberus j la gamaknye..zaie..jai yok...jai yok!!

JKQ Sakit

JKQ masuk bengkel...hukhukhuk.. :( smalam anto..ptg nie baru amik..cedih...JKQ masuk bengkel sbb Lt Skirtingnye tertanggal...hukhukhuk...

Thursday, September 11, 2008

Navvy?? lelaki idaman...

KIM RAE -WON

erm...cik PD sbnrnye cik PD da slh phm ler...zaie xkate zaie suke navvy..n zaie x kate ati zaie kt org lain...ati org kat org lg le...wokey??jd xde org yg dikejo n xde org yg akan tercicir..hehehe..cume org member ngan navvy 2..
Ckp pasal lelaki idaman lak...hahaha..klako lak....ttbe nk ckp bab lelaki idaman..Jodoh pertemuan dtgn tuhan..kalo zaie couple bertahun-tahun tp kalo x de jdh xjd gak..so..baik jd kawan je dulu...
Tp zaie suke....tuttt...........
1.lelaki tinggi..mcm ALP..hukhukhuk..mcm jiran zaie..hehehe..sape?? tuannye honda civic 2 la.. =)
*zaie x tnggi..kene r cr yg tnggi...
2.baik..comei...
*zaie xcntik..so kene cr org ensem..t baru ank comei..hehehe..
3.mcm cine...
*pengaruh citer korean
tp..e..xtau le..xpenah terpikir pun ciri2 lelaki idaman sbnrnye..umo baru 23...degree pun xde lg..lgpun..kadang2 kite xperlu sbb utk suke seseorang..perasaan 2 datang sendiri..tetibe je kt tersuke dia.xcaye tanye kak pie..hehehe.sekian,Terima Kasih..renung2kan... slamat beramal..
;)


suke die...
=)
kalo muke anda mcm org nie..tnggi mcm die..baik mcm die..ade keje ttp..de honda (hahahaha!!) leh amik borang k..kihkihkih...adios!!

Wednesday, September 10, 2008

SoGo SaLe!!!!!



Kat Wad mlm td...ngan Kak Nani...





Ngantuk giler mase nie...2 yg mate org pun da kecik 2...







nape ntah kak nani..ishy2..pelik2...



Baru abis kje mlm...NO je...esk kje ptg..td kje k je..bz mcm biase..pt smalam d g..tp BP da low site.. :( ajal maut dtgn Tuhan...ngantuk sbenonye..tp tnggu Kak Tirah..nk kompem ngan dia nk kuor kol bape sbb nk g shoping!! Sogo sale!! ;) org wndw shoping je rini..nk smpn duit..hehe..yek ye o je..he..org nk bli PSP!!!





Ngan Kak Atirah cayang kt Sogo...Penat wei jln cr baju ghaye ngan kasut.. ;)

Kak Tirah dsmping juadah2 buke puase kt org...nyam2 cedap!!

Tuesday, September 9, 2008

RayE...

uhuk..thn ni org x cuti raye...cedih la...reye ke-3 n ke-4 je cuti...2pun pas mlm..
erm..tp kene bli baju warne unng..sbb..baju die warne unggu...tp tgk la dulu...
die blayar skang...tp die dpt ct raye ke-3 hingga ke-10...dia ajk blk saing...tp org nk naik kete...
:( lg pun..mmg org slese kwn ngan die..tp..ati org xtbuke lg...ati org still milik org..mungkin 1ari kmudian kot...amin...

k le..nk berbuke..(hehe walaupun xpose..)pas 2 nk g kije..(uhuk..ngantuk..tido 3 jam je...gare2 gler internet..uhuk..)cow..adios.. ;)

;)

Suke giler lagu nie..sbb..




Chris Brown - With You


I need you boo, (oh)

I gotta see you boo (hey)

And the hearts all over the world tonight,

Said the hearts all over the world tonight [2x]


[Verse 1]

Hey! Little mama,

Ooh, you’re a stunner

Hot… little figure,

Yes, you’re a winner

And

I’m so glad to be yours,

You’re a class all your own

And…

Oh, little cutie

When… you talk to me

I swear…

the whole world stops

You’re my sweetheart

And

I’m so glad that you are mine

You are one of a kind and…
[Bridge]

You mean to me

What I mean to you and…

Together baby,

There is nothing we won’t do’cause if

I got you,

I don’t need money

I don’t need cars,

Girl,

you’re my all.

And…


[Chorus:]

Oh!

I’m into you,

And girl,

No one else would do,

’cause with every kiss and every hug,

You make me fall in love,

And now I know I can’t be the only one,

I bet there heart’s all over the world tonight,

With the love of they life who feel…

Wat I feel when I’m
With you

With you

With you

With you

With you

Girl…

With you

With you

With you

With you

With you


[Verse 2]

Oh girl!

I don’t want nobody else,

Without you,

there’s no one left then,

You’re like Jordans on Saturday,

I gotta have you and I cannot wait now,

Hey!

Little shawty,

Say you care for me,

You know I care for you,

You know…

that I’ll be true,

You know that I won’t lie,

You know that I would try,

To be your everything… yeah…


[Bridge]’

cause if I got you,

I don’t need money,

I don’t need cars,

Girl, you’re my all.

And…


[Chorus]
With you

With you

With you

With you

With you

Oh…

With you

With you

With you

With you

With you

Yeah

Heh…


[Bridge 2]

And I…

Will never try to deny,

That you’re my whole life,

’cause if you ever let me go,

I would die…

So I won’t front,

I don’t need another woman,

I just need your all and nothing,

’cause if I got that,

Then

I’ll be straightBaby,

you’re the best part of my day
I need you boo,

I gotta see you boo

And the hearts all over the world tonight,

Said the hearts all over the world tonight [x2]

Woo Oh…

Yeah

They need it boo,

They gotta see their boo,

Said the hearts all over the world tonight,

Hearts all over the world tonight [x2]


[Chorus]
With you

With you

With you

With

youGirl…

With you

With you

With you

With you

With you

Oh…

Monday, September 8, 2008

Kije..

Smalam pg2 org g anto borang locum kt sister..alhamdulillah..dpt duit lebih nanti.. :) pas 2 trus g shpng kat area KL..jln2 kat JLN TAR..walaupun xct raye..shoping ttp shping..org bli ckt je..utk adik n acik je..blk kol 3,jd org tdo dlm 3 jam je.....pas 2 kje mm..1st nite..bz..amik pt ICP..pt MVA with SDH..pas 2 # femur..so post op neuro n ortho..pt Hb post op 4..Bg 10pain WB..1 cycle DIVC regime..pas 2 Hb naik 5 je..bleeding+++++ from mouth...beketul-ketul lg..kat femur site pun..oozing+++ ntah..mengalir je darahnye..da lame x main ngan darah..rase nk pitam pun de.. :( pas 2 tranfuse (run fast) lg 1cycle DIVC ngan 4pain WB..2 pun x abis td..pas kt org pg..org blk dkt kol 9 sbb siapkan report..takut tetinggal pe2 sbb police case...

BTN & InDukSi

KURSUS INDUKSI UMUM,KUMP P & P DAN SOKONGAN 1

BIL 03/2008

12 OGOS - 29 OGOS 2008


Org baru je abis induksi last weeks..skang da kembali bekerja..misi neuro ICU.....
k..blk cter induksi..mule2 kt org g BTN kat Naka Kedah..kedah??ak a..negeri yasar..

first time g kedah...k gak..enjoy lah..sbb dak2 PPUM yg g khususnye yg naik bas ngan org..memang 'sempoi' gler...n gler2 tahap cipan smuenye..

kat btn le kenal kak jojo,zab,putra,kak nazura...ramai lg r..rindu sgt kt korang.. :( ble nk turun kl??
BTN de LDK...kembara...erm yg penting BTN menambahkan lg smangat cintakan MALAYSIA dlm diri org...(bab politik pun ade..he..x pe..org org JHR..org kuat..hehe..Pak lah xyah risau ) perjalanan pegi balik yg biasenye yasar kate 4-5jam tp..jd berjam2 sbb pak cik Bas asyik benti je..sakit kepale..tdo bangun..tdo bangun..(da lah org abis keje mlm trus g BTN..)maknenye tido jela spanjang jln g sane..dgn diiringi alunan suare mamal gler..huhuhu...

Balik lak kt org duk ramai2 berkaraoke..ketuanye ben ngan mamal le..elly ngan kak lin pun nyanyi ..org??hehehe..org pun karaoke skali..huhuhu :P malu seh..lagu Ezlyn..Hi2 Bye2..huhuhu..kalo adlin aman ramli ngan kak OG dengo kompem die org menangis..hukhukhuk.. silap2 kt org kene campak kt tasik UM..hehehe
Abis BTN 5 ari..trus je Induksi lak..kat ppum je...dr 12hb 8 sampai 29 hb 8...8-5..penat.. x suke kije 8-5!!!susah parking..kene g awal walaupun umah dekat je..emm..induksi de ceramah..ceramah...ceramah..(ngantuk org dibuatnye..tp yg paling khusyuk dengo ceramah Adwin le..hehe)..
"MALAYSIAN>>
Ceramah ngantuk...tp bab gambo x lak..hehe...

..aman..zaie..ayu..ai leng...furqan..

MASKOT OLIMPIK 2020 : WAJA

WAJA ( Wawasan Azam Jaya Aman )


KONTIJEN : WAJA
KEKUATAN : 9
KETUA KONTIJEN : NORLAILA MANSHOR

Depan : Kak N,Kak Y Y,Ai Leng,Kak Lela,Zaie..
Belakang : Furqan,Am @ Tomok,Yong2,Kak Lin...

LDK (hehehe waja terer!dpt group terbaik induksi..hehe..idup waja!) de pengucapan awam..(mule2 org nk wat tajuk Brain Death Test tp last2 wat CPR je)makan..makan..makan..(hehehe..berat naik siot mase nie)



Pas 2.kt org de tgk Dewan Rakyat bersidang kat Parlimen...EMM :( biase je..untung jd org politik..sbb die org dpt byk elaun..patut r ble pilihan raye smue bersemangat.. :(

- Ahli Parlimen PPUM-

Sebelum balik..kt gambo dulu yek... ;)

cenyum... ;)

comeinye zaie.... ;P

PARLIMEN MALAYSIA


26hb 8..kt org g lentang untuk aktiviti kemasyarakatan...(hehe..org jd naib pengerusi..pengerusinye abg org..yong2) enjoy sgt2..alhamdulillah..smue ok..

pas 2 majlis penutup..lawak gler dak2 ni berlakon..caya la mamal,am,kak aisyah...idup watak siot..hahaha..yg lain2 pun terer gak.. :)
dan yg terbaru zack msg..kate nk g berbuke reramai (smue 45 org duk induksi termasuk urusetia)emm..tp x dpt date lg..emm..x ksh lah..bebile pun leh asal org leh g berbuke..
hehehe...ckp pasl puase...he..ari nie ari ke-7 umat islam berpuase..tp org..hukhukhuk..4 ari je baru pose...e..xpe2 bukan sengaje..mmg xleh..

n..esk kije mlm..esk siang nk g shoping raye ngan kak niza hehehe..(walaupun raye org keje..hukhukhuk..org tetap nk shoping...window shoping pun xpe..)




video